Álláshirdetés - Irodavezető

2025.06.06

Munkavégzés helye: Budapest XIV. kerület, Hungária körút
Munkaidő: Teljes munkaidő (heti 40 óra)
Munkakezdés: Kiválasztást követően azonnal

Cégünkről: Budapesti székhelyű, dinamikusan fejlődő társaságunk keresi új irodavezető munkatársát, aki átlátja és kézben tartja a napi adminisztrációs és operatív feladatokat.


Főbb feladatok:

1. Adminisztratív és pénzügyi ügyintézés

  • Számlák kiállítása
  • Házi pénztár és bankszámla kezelése, utalások határidőre történő elvégzése
  • Bérkifizetéshez a dokumentáció előkészítése a bérszámfejtő részére
  • Könyvelési anyagok összeállítása és programba feltöltése a könyvelő részére

2. Iroda- és ügyvezetői támogatás

  • Ügyvezető programjainak kezelése, egyeztetése
  • Belső adminisztratív folyamatok kezelése, működés koordinálása
  • Kapcsolattartás társszervekkel és partnerekkel

3. Pályázati és beszerzési támogatás

  • Pályázati dokumentációk összeállításában való részvétel
  • Ellenőrzések kapcsán közreműködés a dokumentáció összeállításában
  • Részvétel beszerzési eljárások lebonyolításában

4. HR-adminisztráció

  • Munkavállalók felvételéhez, foglalkoztatásához kapcsolódó dokumentumok kezelése, előkészítése
  • Foglalkoztatáshoz kapcsolódó jogszabályi kötelezettségek nyomonkövetése

5. Elektronikus rendszerek kezelése

  • Társaság hivatalos online felületeinek kezelése

Elvárások:

  • Legalább 3–5 év tapasztalat hasonló munkakörben
  • Magas fokú precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzés
  • Magas szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • Kiváló szervezőkészség és kommunikációs képesség

Előny jelent

  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk:

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Versenyképes fizetés
  • Kényelmes, jól megközelíthető iroda Budapest frekventált részén

Jelentkezés:

Amennyiben szívesen csatlakoznál hozzánk, várjuk fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a következő e-mail címre: nonprofit@jobbadni.hu Tárgy: Irodavezető