Álláshirdetés - Irodavezető
Munkavégzés helye: Budapest XIV. kerület, Hungária
körút
Munkaidő: Teljes munkaidő (heti 40 óra)
Munkakezdés: Kiválasztást követően azonnal
Cégünkről: Budapesti székhelyű, dinamikusan fejlődő társaságunk keresi új irodavezető munkatársát, aki átlátja és kézben tartja a napi adminisztrációs és operatív feladatokat.
Főbb feladatok:
1. Adminisztratív és pénzügyi ügyintézés
- Számlák kiállítása
- Házi pénztár és bankszámla kezelése, utalások határidőre történő elvégzése
- Bérkifizetéshez a dokumentáció előkészítése a bérszámfejtő részére
- Könyvelési anyagok összeállítása és programba feltöltése a könyvelő részére
2. Iroda- és ügyvezetői támogatás
- Ügyvezető programjainak kezelése, egyeztetése
- Belső adminisztratív folyamatok kezelése, működés koordinálása
- Kapcsolattartás társszervekkel és partnerekkel
3. Pályázati és beszerzési támogatás
- Pályázati dokumentációk összeállításában való részvétel
- Ellenőrzések kapcsán közreműködés a dokumentáció összeállításában
- Részvétel beszerzési eljárások lebonyolításában
4. HR-adminisztráció
- Munkavállalók felvételéhez, foglalkoztatásához kapcsolódó dokumentumok kezelése, előkészítése
- Foglalkoztatáshoz kapcsolódó jogszabályi kötelezettségek nyomonkövetése
5. Elektronikus rendszerek kezelése
- Társaság hivatalos online felületeinek kezelése
Elvárások:
- Legalább 3–5 év tapasztalat hasonló munkakörben
- Magas fokú precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzés
- Magas szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
- Kiváló szervezőkészség és kommunikációs képesség
Előny jelent
- Felsőfokú végzettség
Amit kínálunk:
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
- Versenyképes fizetés
- Kényelmes, jól megközelíthető iroda Budapest frekventált részén
Jelentkezés:
Amennyiben szívesen csatlakoznál hozzánk, várjuk fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a következő e-mail címre: nonprofit@jobbadni.hu Tárgy: Irodavezető