A DIACONIA-sztori: rangos szakmai elismerésben részesült kommunikációs ügynökségünk
Az elmúlt év októberétől - vagyis az első DIACONIA márkabolt megnyitásától kezdve - nagy hangsúlyt fektetünk marketing tevékenységünkre és online jelenlétünkre. Az első hónapokban ebben az Open Communications Kft. volt a segítségünkre, akik tartalomgyártással, videós forgatás szervezésével és influenszerek bevonásával is segítettek ismertté tenni márkánkat. A Magyar Public Relations Szövetség elismerésben részesítette munkájukat: az idei PREXA szakmai versenyen ezüst díjat szereztek storytelling kategóriában.
A pályázat célja, hogy megmérettetési lehetőséget adjon minden Magyarországon megvalósított PR aktivitásnak és szakmai szempontok szerint értékelje azokat. Az MPRSZ célja, hogy a legjobb gyakorlatok bemutatásával és díjazásával követendő példát állítson a hazai kommunikációs szakma művelőinek. A PREXA iránytűként szolgál az olyan kommunikációs kampányok világában, ahol a bizalomépítés, a hitelesség, a hatékonyság és a stratégiai szemlélet a legfőbb szempontok.
A DIACONIA kampányával is ezt a kapcsolódást kereste az Open Communications ügynökség. Egy társadalmi designmárka történetét mesélték el, amely Mezőladányban, egy hátrányos helyzetű közösségben teremt munkahelyeket. Ezért nemcsak a termékeket mutatták meg, hanem azokat az embereket, akiknek ez a munka tanulást, fejlődést és méltóságot jelent. A kampányban a storytelling nem kísérőelem, hanem maga a márka lett: digitális felületeken, videós és influencer-tartalmakon keresztül mutatták meg, hogyan válik egy táska egy esély szimbólumává – és hogyan lett ebből üzletileg is működőképes modell.
Szívből gratulálunk a méltón megérdemelt szakmai elismeréshez - és egyben örömteli számunkra, hogy a DIACONIA minőségi termékei mögött még többen ismerhették meg a szerethető ügyet!